O nas

Szanowni Państwo!

Rodzice pragną dla swoich dzieci wszystkiego, co najlepsze dlatego w trosce o ich rozwój stworzylismy miejsce gdzie w atmosferze spokoju, miłości i przyjaźni będą mogły się rozwijać. Przedszkole „Miś” jest bardzo kameralną placówką. Panuje tam domowa atmosfera, a dzieci mają poczucie bezpieczeństwa i ciepła. Troska o nasze dzici jest wielowymiarowa. Rodzice zawsze mają bezpośredni kontakt z wychowawcami grup, dzięki czemu możliwa jest efektywa i dobra współpraca.

W „MISIU” podstawą jest dobre samopoczucie dziecka, wszechstronna edukacja przez zabawę oraz rozwój moralny, kulturalny i społeczny. Stawiamy na wszechstroną edukację, która ma być dla dziecka przyjemnością, czymś fascynującym i twórczym, bo dzieci otoczone opieką i czułością są szczęśliwe.

Wspieramy i stymulujemy dziecięcą ciekawość światastosując różnorodne metody pracy, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb do indywidualnych potrzeb i możliwości rozmwojowych każdego dziecka. Pragniemy, aby dziecko opuszczaając mury „MISIA” było gotowe i wyposażone we wszelkie potrzebne umiejętności i entuzjazm, by sprostać wyzwanim, które niosą lata szkolne.

 

„Dziecko chce być dobre

Jeśli nie umie – naucz

Jeśli nie wie – wytłumacz

Jeżeli nie może – pomóż.”

 

J. Korczak

Nasz zespół

Dyrektor – Mirosław Biały

 

Wicedyrektor – mgr Agnieszka Zamachowska

nauczyciel grupy II Sówki (starszaki)

 

mgr Emilia Borkowska

nauczyciel grupy II Sówki (starszaki)

 

mgr Katarzyna Pawlik

nauczyciel grupy I Motylki (średniaki)

 

mgr Aneta Adamus

nauczyciel  wspomagający

nauczyciel grupy I Motylki (średniaki)

 

Małgorzata Grzegorczyk

pomoc nauczyciela

 

Michał Modras

nauczyciel języka angielskiego

 

mgr Robert Andruszkiewicz

instruktor gimnastyki korekcyjnej

 

mgr Karolina Jończyk

logopeda

 

mgr Piotr Mostowski

instruktor tańca

 

mgr Małgorzata Kania

nauczyciel religii

 

mgr Michał Augustyniak

rytmika

 

mgr Monika Olczyk

psycholog

 

Plan Dnia

630 – 830 SCHODZENIE SIĘ DZIECI

  1. zabawy dowolne według zainteresowań
  2. zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne ,tematyczne
  3. ćwiczenia ogólnorozwojowe (rozwijające percepcję
  4. wzrokową ,słuchową, grafomotorykę)
  5. wykonywanie zadań indywidualnych
  6. pomoc w przygotowaniu zajęć
  7. ćwiczenia i zabawy ruchowe

830– 845 ZABIEGI HIGIENICZNE,

PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA

845 – 915 ŚNIADANIE

915 -1015 ZAJĘCIA DODATKOWE

(Język angielski, gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna, religia, logopedia grupowa)

1015 -1100 DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNA

W OPARCIU O PODSTAWĘ PROGRAMOWĄ

  1. zajęcia i zabawy edukacyjne
  2. zajęcia plastyczne i muzyczne

1100– 1130 SPACER, ZABAWY W SALI LUB NA PLACU PRZEDSZKOLNYM

1130– 1145 CZYNNOŚCI PORZĄDKOWO – HIGIENICZNE, PRZYGOTOWANIA DO OBIADU

1145– 1230 OBIAD

1230– 1300 ODPOCZYNEK POOBIEDNI

  1. kwadrans na bajeczkę
  2. relaksacja przy muzyce
  3. zabawy i ćwiczenia wyciszająco-relaksacyjne

1300– 1400 KONTYNUACJA DZIAŁALNOŚCI

EDUKACYJNEJ

  1. zabawy dydaktyczne, stolikowe
  2. zabawy muzyczne, ruchowe
  3. praca wyrównawcza (indywidualna lub w małych zespołach)

1400– 1430 PODWIECZOREK

1430– 1500 ZABAWY DOWOLNE W SALI LUB NA

PLACU PRZEDSZKOLNYM

1500– 1700 ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI